torsdag den 20. marts 2014

Marokkansk mynte.


Mynte er et større emne at komme ind på - wauw hvor er der mange forskellige og en del som er meget spændende  :)
Jeg er lidt spændt på den her marokkanske mynte som angivelig skal være super god i madlavning og selvfølgelig også som te.


Lidt viden om mynte generelt findes bl.a. her Mynte

Jeg glæder mig til at stifte nærmere bekendskab med den marokkanske mynte. Men jeg kan allerede nu sige at den dufter mere sød en den alm. grønne mynte (pebermynte).

De tre andre plante som står ved siden af mynten er små aflæggere fra en veninde. Salvie, oregano og en aldeles sjov en, Coca Cola  :)
Altså salvie og oregano kender vi. Men en Coca Cola plante/krydderurt, hi hi. Ja den dufter fuldstændig som Coca Cola og deraf dens navn. Jeg har som sagt lige fået den lille bitte aflægger og kan derfor ikke berette mere om den lige nu. Jeg har forsøgt finde mere om den på nette men uden held så jeg vil om alt går vel vende tilbage med mere om denne lille sjove skabning på senere tidspunkt.


Nu vil jeg drikke mig min første kop frisk mynte-te  :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar