torsdag den 20. marts 2014

Flere stedmoder (mødre !!!)

Så er den første altankasse fyldt med smukke stedmødre.  De ser lidt pjaltet ud lige nu, men mon ikke det retter sig de nærmeste dage  :)


Og disse her potter her er beregnet på at skulle foræres væk og er ret sikker på de vil blive taget godt i mod  :)


De to potter her er også beplantet med stedmoder og de skal blive hos mig  :) Bag ved ses to potter som kunne se lidt tomme ud. Men nede i dybet er der løg - perhyacint og mini-påskeliljer. Og så håber jeg så på det ikke er alt for sent jeg har fået dem plantet  :)


Sikke en smuk solskinsdag. Lige til at blive i hopla af.
Og så fik jeg plantet de sidste stedmoderplanter i altankasse og potter. Ja det er lidt mange til den lille altan når jeg nu også vil have plads til en hel hær at potter med krydderurter. Men så kan jeg røbe at nogen af dem er beregnet på at forære væk  :)


Jeg har også gjort et par andre potter klar til at modtage persillefrø - Jeg elsker persille  :D

Glad aften til dig  :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar